onsdag 2. mai 2007

En liten oppdatering fra mitt liv, etter 70 dager med sløv blogg!

Til alle dere ivrige lesere av min blogg som har savnet mine fornuftige livsrefleksjoner de tre siste måneder; nå kan dere slippe jubelen løs ved å få litt oppdateringer, lesestoff og bilder fra meg og mitt!


Fra vinterferien hjemme i Oppdal;
Hadde besøk av en stødig gjeng i slutten av februar. Jan Tore, Ole Fredrik, Peder, Christoffer, Erlend, Tobias, Lars og jeg bodde på bedehuset, sto på ski, spilte PS2, kjørte scooter, spilte bowling og....












...hadde grimasekonkurranse!















----------------------------------------------------------------------------


Helga etter var det klart for årets volleyballtreff på Sagavoll, og det ga mersmak for senere år. 05/06 stilte mannsterke med 4 volleyballag og rundt 80 fantastiske folk. Undertegnede deltok på B-lag med 20 medspillere og hadde det moro på banen, til tross for dårlige kampresultater. Vi stiller uten tvil også til neste års turnering!






------------

Fredag 23.mars ble jeg med Lars på konsert på kvarteret for å høre på en fyr fra Rogaland som jeg aldri hadde hørt om. Stemningen var bra og låtene hans som omhandlet livets bittesmå problemer var helt konge! Tønes er kul!















24. mars var jeg på Bigbangkonsert på NHH, og Bigbang leverte veldigveldig bra! En god syrlig, søt og vellsmakende opptreden med varer både fra den nye og gamle plater!









------------------------------------------------------------------------------------

25.mars gikk tur til Ulriken for å nyte godværet og tilgangen på fjell i Bergen med Therese og Ingvild! Nå som regntiden ikke kommer tilbake før oktober, blir det stadig gjort forsøk på å nyte naturen og været.
























------------------------------------------------------------------------------

Så var det pluselig påskeferie og årets siste skitur sto på programmet! Jeg og Håkon tok turen til Storhornet med telemarkski, feller, pudder, blå himmel og sol! Tur med potensiale...








































---------------------------------------------------------------------------
Tilbake i Bergen og første helgen etter påskeferien sto gjennomføring Krik Multicup på programmet. Som standard Krikånd var lagene seint påmeldt og det så tidvis mørkt ut om vi kunne gjennomføre cupen i det heletatt. Men alt gikk i boks til slutt, med noen små forsinkelser, så ble cupen vellykket gjennomført!
---------------------------------------------------------------------

28.april ble det arrangert Krik våravslutningfest med bryllup hvor blant annet disse fire araberne var invitert.










---------------------------------------------------------------------------------

Første mappeeksamen er levert i dag, og eksamensperioden er igang! Med sol og blå himmel er det mye som frister mer enn pensumlesing, men det gjelder nok å klype seg selv i nakkeskinnet og få lest litt i ukene fremover. Motivasjonen er sommerferien som skimtes i horisonten.




----------------------------------------------------------------------

La oss ha omtanke for hverandre, så vi oppgløder hverandre til kjærlighet og gode gjerninger.
Hebreerne 10,24

Fred ut!

Ingen kommentarer: