fredag 19. februar 2010

Trodde du bloggen var død?

Neida, og nå når skiene parkeres mer eller mindre for 2010 rekker jeg i større grad å oppgradere tanker og pjatt! Blogger fortjener middagshviler de også!

Min nyanskaffede fastlege dro litt i foten min tidligere i uka, og sendte meg hjem med meg noen papir med henvisning til MR.
Her får du dagens kliniske update;
"En menisk er en bueformet bruskskive som befinner seg mellom de bevegelige knoklene i kneleddet. Menisken har et kileformet tverrsnitt som fyller ut rommet mellom mer kuleformet leddflate på femur, lårbenet, og flatere leddflater på øvre ende av tibia, det ene leggbenet" (Wikipedia)

Heldigvis har hver fot to menisker, og jeg satser friskt på at den ene som er funksjonelt nedsatt er oppe og går til sommeren! :D

Ingen kommentarer: