søndag 22. november 2009

Uke 48

"Novembergodt for kroppen"

Ukas bilde har jeg valgt å dedikere til høsten sykdomsprat, hvor jeg selv også fikk et lite besøk av slapphet, hodepine og over normalt trøtthet. Etter å bevist for meg selv mange ganger at termometeret ikke viste høyere temperatur enn normalt, valgte mors beroligende stemme på telefon å friskmelde meg fra hva som angår "nøffnøffætsjo". Ny uke, nye friske muligheter!

OBS! Bildekonkurransen med Cecilie begynner å nærme seg slutten og det er ca en måned igjen før en vinner kåres. Og det er jevnt i teten! Det er derfor viktig at hvis du anser enten hennes eller mitt bidrag til ukas konkurranse som et eller flere hakk bedre, gir din stemme til den du ser på som en verdig ukesvinner. Stem ivei!
- Og tips til premie/straff i konkurransen tas imot med takk..

Ingen kommentarer: