mandag 21. desember 2009

Uke 52

"Vinter i lufta"

Kalenderen viser desember, snart jul og en årstid som skal inneholde snø. Og nettopp dette har store deler av Norge fått en smakebit på i disse dager. I den forbindelse blir mitt siste bidrag til ukas bilde i høstens konkurranse med Cecilie nettopp et bilde med snø :D

Konkurransen ble i går avgjort til min fordel og jeg gikk av med seieren i den prestisjefylte konkurransen som i framtiden vil gjøre meg til innehaver av et par selbuvotter strikket av taperen =)
Vil i samme slengen benytte anledningen til å takke alle som har gitt sine stemmer til mine bilder og gjort konkurransen umåtelig spennende...

Vi blogges!

3 kommentarer:

Mort1 sa...

Herlig bilde :) Du får min stemme! Takk for en fin dag!

Cecilie sa...

Bildet hær tror æ bekrefte utslaget i konkurransen. En verdig vinner!!

Gledelig jul Sindre :)

sindrerolv sa...

Morten: Takktakk, og takk for en konge dag ja :D

Cecilie: Jeg har sagt det før, men kan si det igjen; det var utrolig jevnt og spennende til siste slutt, så ingen selvfølge at jeg vant!