onsdag 26. august 2009

Vær så god Trine!

Mandag 3.august inngikk jeg og Trine en konkurranse på Arena. Alle ledere på leiren fikk utdelt en lapp med navn til deltakere, og undertegnede og Trine tok hverandre i hånden på at en av oss skulle kåres til vinner av en konkurranse. Vi skulle finne og hilse på flest av de personene som sto på lappen vi hadde fått utdelt. Som straff skulle taperen gå på ei kriktrening med alle klesplagg på vranga...

Resultat:
3-0 i Trines favør, og jeg sier gratulerer til navnemesteren!

Jeg vil forresten tilføye at straffen var enkel og grei med noen timer vrangkledd på ei trening, så neste gang denne straffen brukes i en konkurranse bør den utvides til minimum et døgn for at den skal svi litt mer :D

3 kommentarer:

Trine sa...

MAGISK! Meget bra, Sindre! Du æ kule. Æg lure på om du fekk kommentara? La folk i dæ heila tatt merke ta at klænå va på vrangå (eventuelt vågte di å spør, eller bare tenkte di sitt trur du?). Eller gjekk du fram i pausen og presenterte dæg som han mæ klænå på vrangå? Syns æg ser at te og mæ Arena-båndet æ vrengt! Sjefs!

PS. Si du klage på straffå, utfordre æg dæg te å gå en dag på skulen mæ klænå på vrangå. Eventuelt en dag i barnehagen.

Ingrid sa...

KONGE Sindre! Domt æg ikkje fekk mæ mæg den begivenheden, får passa på at æg får an mæ mæg neste gong du blir straffa, men lige nok aller best når du tabe å må laga middag.

sindrerolv sa...

Trine: Hehe, ja jeg fikk noen bemerkninger på at jeg hadde t-shorta feil vei ;)
Jeg gikk faktisk fram i pausen også, men det var i forbindelse med reklame av skitur til folgefonna. (Jeg tenkte å dra en tørr vits om at turen var så billig at man ikke trengte å vrenge lommene som jeg hadde gjort med klærne, men glemte det)
Hehe, jeg takker for utfordringen med klær på vranga på skolen eller i barnehagen, men tror jeg takker pent nei nå så tidlig i semesteret for å unngå forvrengte tanker om mitt image :p

PS! Jeg hadde forresten skoene på feil fot også, men idrettene vi drev med var heldigvis for barbeinte føtter, så jeg slapp billig unna...

Ingrid: Ja jeg skal si ifra neste gang jeg har klærne på vranga eller har tapt en annen konkurranse med en rogalandsdeltaker.. Hva skjer med at jeg alltid (les: 2ganger) går tapende ut fra konkurranser med dere to? Hehe, ja middagspremie er heller ingen dum "straff" =) Singstar snart eller?